onsdag, juni 08, 2005

Vitlöksexpressen

Någon tunnelbanelinje här i stan brukar ju kallas för vitlöksexpressen, men idag är det jag som förtjänar namnet. Smällde i mig en påse med Lay's tsazikichips och en massa vitlöksdip igår. När jag vaknade kände jag stanken från mig själv trots att vi sovit med öppet fönster hela natten. Idag är magen svullen och jag känner mig inte helt fräsh. Ugg, blir chipsfritt juni från och med nu!

Är bra fart här på helpdesken, massa system som ligger nere pga hårdvarufel hos de som driftar. Inte bra alls. Om man inräknar idag har jag bara 5 dagar kvar här på helpdesken, eftersom jag är 50% som infrastrukturarkitekt (nya jobbet) och sedan från 1/7 börjar jag nya jobbet på heltid. Då har jag även närmare till jobbet, ligger vid gärdet!

Gladisar idag:
- Vädret! Strålande sol!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får det alldeles underbart på Kreta snuttis!! =D

Kram Marie