onsdag, juni 01, 2005

Mitt namn på skylten!

Kom till jobbet idag, och då var min namnskylt uppsatt vid skrivbordet... Flera personer kom för att gratulera till anställningen. Kändes stort för nu snart börjar det!

Har börjat fylla skåpet bakom mig med ipren, tamponger, litet paraply, pärmar o papper. Skall även hamna skor, träningskläder o smink där, men det tar jag eftersom... MITT skåp på MITT jobb!!!

Nu behöver jag inte längre oroa mig för vikariat som går ut, semestrar som inte kan realiseras för pengarna måste sparas ifall jag blir arbetslös om 3 månader mm mm... Nu äntligen börjar en ny del av mitt liv som jag längtat efter!

Tänk att en liten namnskylt betyder så mycket! :D

(svarta hålet har blivit mörkgrått)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis snygging! Du är sannerligen värd det jobbet!