måndag, juni 06, 2005

Kaktusbeeeaaatch

Kom på nu i eftermiddag att Majji nämnt mail inatt, så jag satte på datorn och tittade. Blev alldeles tårögd för jag fick en jättefin bild med en otroligt söt dikt och rader om mina egenskaper som hon uppskattar... TACK SÅ JÄTTE SÖTNOS!!!

Trots födelsedagen har det här vart en dag i mitt liv som jag vill stryka ur minnet. Har vart en grinig kaktus, trött och menlös. Har haft feber från medicinen som jag tog igår, plus att det är första lingondagen och då jag blir irriterad på allt så det pirrar i mig. Om Daniel prasslade med papper eller råkade smaska när han tuggade tuggummi blev jag irriterad, så jag var beeeaaatchh idag. Men han var snäll som alltid ändå! :)

Det här gjorde mig glad när jag läste det: Den som är starkast måste alltid vara snällast... "Astrid Lindgren"

En annan som är rolig när jag är på mitt beeaaatch humör: "Nej jag tycker inte du e dum, du har bara otur när du tänker" Äh, jag tycker alltid den är rolig!

Jag skall nog försöka skriva varje dag vad som gör mig glad! Jei, bra idé kaktusbeeeaaatch, imorgon skall du vara snäll och mycket gladare!

Inga kommentarer: