fredag, juni 03, 2005

Fredag! :)

Skriver mycket om jobb här, är mycket jobb nu, det är därför... :)

Tänkte bryta av med lite helg rapportering. Över helgen kommer föräldrarna o hälsar på. De ska se på Mamma Mia på Cirkus (fick biljetter i julklapp), ut och käka på Grill, se på Gärdesloppet... Kommer tyvärr att vara skitväder hela helgen med regn o låga temperaturer enligt smhi. Fy va TRÅKIGT! Något som är roligt är att mina o D:s föräldrar kommer så himla bra överens, så mina föräldrar fick inbjudan att sova hos dem i helgen.

Har köpt jättefina knä-långa sommar-slitna jeans som jag hade tänkt ha idag, men vädret matchade inte mina intentioner! *fnys* Var syrran som hittade dem på H&M o tyckte absolut jag skulle prova, o jag älskar dem!!! Min syster är superbra att shoppa med, hon hittar mycket fina tuffa saker, och ser sånt som jag själv inte tänker på! Kom hit igen syrran, snart!!!

Om exakt en vecka har vi precis kommit fram till Kreta, kanske t.om packar upp på hotellet, så värmen är inte så jättelångt borta! Är väl första gången man får sol på 2 år. Förra sommaren var ju skit, så den räknar jag inte...

Inga kommentarer: