onsdag, juni 15, 2005

Modem pa Kreta

Underbart vader, 27-29 grader om dagarna, solar och badar, ater gott o dricker massor med vin.

Sitter pa en restaurang i Kreta o skriver via modemuppkoppling. Var langesedan man satt pa en san usel lina! Svart att hitta pa tengentbordet ar det ocksa! Idag bara jag klagar, men det ar for att min soleksem har forokat sig rejalt, ar pa varje kroppsdel nu. Jag alskar solen, men nu kliar det som faen!!! maja blir putt da...

Har massor mer att beratta som ar jatteroligt, men det tar jag nar jag kommer hem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att höra att du har roligt, mindre kul när det kliar.. isch. Drick lite rötjut för mig med! :)

/ Linda

Anonym sa...

Weee!!! Va härligt med Kreta! Mindre härligt med kliii! yuck!!! Ser fram emot o få höra allt när du kommer tebax, och kanske få se lite bilder med? =)

Puss o Kram Majjiii