måndag, juni 06, 2005

Idag är ingen vanlig dag...

... för idag är Majas födelsedag! (så sjunger de i Lotta på bråkmakargatan, fast om Lotta då såklart)

Vaknade 01.10 inatt av att jag stod i hallen och svarade i telefonen. Var ett jäkla tjoande o tillslut förstod jag att det var Majji o Linda som ringde :) Jag kan inte ha vart mycket att prata med, kommer ihåg att jag var så trött att jag var tvungen att tänka ordentligt för att överhuvudtaget komma med svar som passade det "vi" pratade om för tillfället! De bara skrattade åt mig, inte så konstigt... haha! Ni var iaf först med att gratta tjejer! TACK sötisar! :D

Pappa ringde vid 9.30, syrran strax efter :)

Blev uppvaktad redan i fredags av Daniel, föräldrarna o svärföräldrarna. Fick en röd superskön morgonrock, stegräknare, snygga polaroid solbrillor, olja/vinäger set från sagaform, kock-kniv, handdukar o badlakan, vattenkokare i rostfritt.

Hade på mig stegräknaren när vi var ute på Djurgården igår. Blev 9770 steg och 7,81 km. Men jag tror att jag satte steglängden 15cm för långt - så egentligen är det "bara" 6km.

Idag hade Daniel fixat frukost åt mig, o ikväll skall han laga mumsig middag till mig! *längtar* Vi skall nog in till stan för att inhandla lite saker inför Kreta. Insåg att jag har 2000:- mindre på kontot än vad jag trodde, dålig överraskning såhär på födelsedagen, såhär långt ifrån löning och såhär tätt inpå semester. Jag skyller allt på CSN den här månaden! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Graaaattiss!! Sorry att vi väckte dig men visst sjöng vi vackert?! :D

Puss & Kram // Linda & Majji