torsdag, juni 02, 2005

Jag har ju bara sex!

Haha, där körde jag en aftonbladet! (skitdålig rubrik som anspelar på snusk för att få upp läsintresset) Jag har bara sex dagar kvar att jobba på helpdesken, är en vecka på Kreta, midsommar o annat som gör att det inte är fler dagar! :D Känns jättebra!!!

Har med mig 2 block och säkert 40 utskrifter som jag skall läsa igenom från det nya jobbet. Helt frivilligt, jag känner att jag vill komma in i det så fort som möjligt. Är ju som att gå i skolan, läsa o nöta in... Är även lika trött (nog tröttare) som efter att ha haft föreläsningar en hel dag när jag kommer hem, helt slut i hjärnan! I skolan var det ju iaf pedagogiskt upplagt! *garv* Tar 5 minuter i soffan innan jag orkar berätta för D vad jag gjort under dagen...

Åh, fick jättefina vita liljor av D idag, står fint i vardagsrummet o luktar gott! Min finkille, han sätter guldkant på mitt liv...

Inga kommentarer: