tisdag, juni 21, 2005

Jönköping i mitt hjärta och Blogginspiration

"När årstider skiftar så minns jag så mycket." Läste jag i en blogg och det träffade mig. För visst är det så? Varje höst får jag jättelängtan till Jönköping! Känslan, lukter, ansikten dyker upp och jag längtar dig så jag får ont i magen. Förra året åkte jag o Daniel dit i slutet av sommaren. Var ljuvligt att gå på gatorna igen, faktiskt träffa på gamla studiepoolare bara sådär, besöka Epedemien, bli rund under fötterna på Twin city och det bästa av allt: åka dit och slippa student ekonomin! Käka hummer på Trottoaren och bara shoppa, lyxa, njuta. Just nu bestämde jag mig att vi skall dit i sommar igen. Läser du det nu Daniel? Bra! :D Vi tar några dagar på vägen ned till Uddevalla första semesterveckan.

Läser jättemånga bloggar nu. Mappen bloggar under favoriter blir bara längre o längre. Alla skriver så roligt, tänkvärt. Man blir inspirerad och får många aha, javisst, just det och nämen upplevelser. Linda Skugge lägger ut länkar till en massa bloggar och därifrån trillar man vidare och vidare hela tiden! Superkul!!!

Inga kommentarer: