tisdag, juni 28, 2005

Utmaning 2

Vad heter du? Viveka Maria Charlotta Karlsson
Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Jeans 3/4 dels.
Vad lyssnar du på just nu? tystnaden
Vad gjorde du igår kväll? Bakade kaka som vi skall äta eftersom jag har min sista dag på helpdesken idag.
Vad var det sista du åt? Vegetarisk pizza o lite broccoli
Hur är vädret hos dig just nu? Molnigt, men ganska varmt
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? En användare som hade problem m datorn
Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet? Glimten i ögat, blicken
Hur mår du idag? Pirrig och nervös på ett bra sätt. Lite vemodigt att lämna en arbetsplats för gott men väldigt spännande att börja något nytt.
Vilken är din favoritdryck? Vichy Nouveau m smak
Favoritdryck, alkoholbaserad? Rötjut
Favoritsport? Hanboll, hockey
Vad har du för hårfärg? Mörkbrun
Vad har du för ögonfärg? Jätteblå
Soluppgång eller solnedgång? solnedgång
Antal syskon och deras ålder? Jenny 23 år (tror jag, oj, hon har blivit stor nu)
Favoritmånad? juli
Favoritmat? Det mesta med pasta
Senaste filmen du såg? Kingdom of Heaven?
Favoritdag i veckan? Lördag
Favorithobby? Att fotografera
Är du för blyg för att bjuda ut någon? Hmm... nä. Men nu är jag lycklig sambo o honom bjuder jag ju ut hela tiden... :)
Favoritlåt? Anna Ternheim - My Secret
Sommar eller vinter? Sommar
Kramar eller kyssar? puss o kram!
Förhållande eller One-Night-Stand? Förhållande!!!
Choklad- eller vaniljglass? Choklad
Hur bor du och med vem/vilka? 2:a med min Daniel
Vad läser du för böcker? P A Fogelström, vet ej titeln
Hur ser din musmatta ut? icke-existerande
Favoritsällskapsspel? yatzy
Favorit data/tvspel? nä... rayman isåfall, o mario på 8-bitars
Kan du nudda din näsa med tungan?
Kan du korsa ett öga åt gången?
Är du romantisk? Ja, det tycker iaf jag att jag är. Hoppas D tycker det iaf...
Skulle du själv säga att du är lycklig? Ja, verkligen!

Inga kommentarer: