fredag, januari 27, 2006

Utmaning - ovanor

Fick en utmaning av Linda. Här kommer svaret på den!

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

1. Jag biter på tånaglarna. Ja, jag vet... det är en jävligt konstig/äcklig ovana.
2. Jag är skriver listor på allt. Vad som skall handlas, göras mm mm. Jag tycker dock inte det är en ovana, hjälper mig att komma ihåg saker. Men jag har typ 7 st listor på jobbet, list-systemet börjar att braka för mig!
3. Jag detaljplanerar för mkt och för långt i förväg. Skall alltid detaljplanera tex när ngn kommer och hälsar på om 3 veckor skall jag bestämma vilka restauranger vi skall gå på... *suck*
4. Blir en bitch när jag har lågt blodsocker. Blir jättedum, har en ängel och en djävul på var sida om mig. Ängeln tycker att jag skall vara snäll, djävulen börjar mucka gräl ändå...
5. Jag svär för mkt. När man inte behöver svära... (Frågade Daniel på den här punkten, jag visste inte om att jag svär SÅ mkt, men det gör jag tydligen)

Känner inga bloggare förutom de som redan fått utmaningen så jag kommer inte skicka det vidare... :)

Inga kommentarer: