måndag, januari 23, 2006

-10 och cityshorts

Trotsar vädret och har cityshorts idag! Funkar med stay ups under, knä-strumpor, stövlar och kappa när jag går till och från jobbet. När jag kommer till jobbet så byter jag om till ett par söta lågskor. Knästrumpor och stövlar får vänta tills det är dags att gå hem igen.

Det gillar jag verkligen med att vara en mötesråtta. Kan ha fina kläder på mig på jobbet, behöver inte vara utomhus eller vara rädd att smutsa ned mig.

Just det, värderingen av lägenheten gick riktigt bra! + 300.000 på 2 år!!!

Var på fåfängan i lördags och käkade brunch. Frågade lite om priser för att ha brölloppsmottagningen där nästa sommar. Men då sa hon att de inte vet om de skall ha bröllop eller någon typ av abbonnemang där alls från maj-aug. SNYFT, mina stora planer försvann där. Får se hur vi löser det, var ju optimala stället att ha festen på! Köpte ett 375-sidors bröllopsmagasin istället.

Inga kommentarer: