söndag, januari 08, 2006

städa städa

Den här långehelgen som vi har vart lediga har vi verkligen vart duktiga här hemma! Har satt upp ny dusch-slang, munstycke och hållare, har rensat ut en massa porslin som vi inte använder, vart uppe på vinden och rensat jackor och annat som låg där. Åkt iväg med allt till återvinnings centralen och slängt. Rensat garderoben och hivat iväg till myrorna. Vi har ett litet kylskåp uppe på vinden också, var nära att det åkte med till en andra vända till ÅVC men min pappa påpekade "Det kan ju Daniel ha som pilsnerkyl i garaget när ni skaffar villa" Så den fick vara kvar.

King Kong var föressten bra! Effekterna var riktigt imponerande (där fick jag för vad jag skrev tidigare). Vissa scener var dock lite utdragna, jag kunde inte förstå varför hon kutade efter apan hela tiden på slutet... Det äckligaste var några infödingar m rastaflätor på ön. Då blundade jag hela tiden. Och tjejen som spelade huvudrollen behöver käka lite, nyckelbenen stack ut ordentligt, såg äckligt ut... De tidiga NY scenerna var jättesnygga, även kul att se Jack Black som ngt annat än rock-freak.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hörrududu söta syster!
Om du är ute efter romantik, se Pride and Prejudice med Keira som går på bio nu. Har inte sett den själv, men boken och serien är ju hyperbra. Fan, vi borde bo i samma stad...
Kramar

Anonym sa...

Ni är så söta!
Tack för tanken...