söndag, januari 22, 2006

bröllopsnoja!







Hela helgen har jag tänkt på bröllop. Har mer och mer ringat in klänningar som jag tycker är fina.

Den första är enkel och fin.

Den andra har söt kjol som står ut.

Den tredje har fina spets-armar. (korta) Ser lite tråkig ut men en variation på det kan vara snyggt!

Fjärde och femte kombinerat kan bli fint.. Spetsiga toppen och fina veckade kjolen med en liten rosett. Hmm, eller så ser jag ut som en maräng.

Den sista bilden för sig själv är iofs jättefin den också, ärmlös top.

Tror inte att jag passar i ärmlöst, får bli halv-ärm eller ngt.

Jenny får komma hit och hjälpa mig!!! Hittar alltid bra fina saker med henne. När det gäller frisyr så tänker jag på ngt Nina Persson inspirerat. Hon har så fin kombination av gammaldags och tufft.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar den andra! Om inte du vill ha den så tar jag den! ;)

Anonym sa...

Jag tycker nummer två är jättefin!
Grattis till förlovningen och lycka till med all bröllopsplanering!

Anonym sa...

åhhh!! jösses vilka vackra klänningar du har i åtanke! underbara val!!

kram pluttisen min!

maria sa...

Tack tjejer!

Det finns MILJONTALS klänningar, blir aldeles snurrig och då har jag inte ens provat ngn ännu!!!

Ja, tvåan är supersöt men den verkar ha ngn pluff där bak som jag inte vet om jag tycker om. Min favorit är den sista bilden...

Ja, ni lär ju få se fler bilder när jag hittar fler kandidater..

Puss o kram!!!