söndag, januari 15, 2006

Migrän maraton

Har haft migrän sedan i torsdags. Igår och idag har det vart värre, hann iaf med en sväng på stan igår då jag proppat i mig piller för att ta udden av migränen. Hittade en Stella McCartney jeansjacka på H&M! Trodde att alla hennes kläder var helt borta, men där hängde den! Perfekt storlek så jag slog till, nu längtar jag till våren, jag kommer att vara jättefin!!!

Vi skulle egentligen på dop idag. Daniels kusin har fått en liten parvel som vi köpte dop-present till igår. Blev en superman mysdress, basket-dojjor a la Converse och söta sockar. Finns hur mkt roligt som helst. Hittade en komplett brun sammets kostym (kavaj och byxor) med loafers till. Skitkul men kanske inte så användbart? Jag stannade hemma, Daniel åkte. Migrän suger, jag ville ju krama lelle bebisen! Har proppat i mig piller nu också, blir snurrig i skallen och slipper det värsta dunket. Lyssnar på Thåströms Fanfanfan. Fan vilken bra låt, blir så rörd av den...

Det brann i ett hus på vår gata inatt. Skall gå dit och titta snart tänkte jag. Vi såg när brandbilarna kom och senare under kvällen hörde vi 2 explosioner. Läste i tidningen att de hade fått spränga bort taket för att inte elden skulle sprida sig. Fy fan.

Om det brinner här skall jag ta med mig:
1) Daniel
2) Gam-nallen (min nalle som jag fick när jag föddes)
3) Fotografierna

I och med att vi skall dela på lägenheten så uppskattade vi lösöret för hemförsäkringen. Och då insåg jag att allt det jag värdesätter, som är viktigt för mig, det går inte att återskapa om det försvinner, det är ovärdeligt.

Funderar på att lägga alla foto-negativ i ett bankfack.

Fan fan fan, jag hatar migrän...

Inga kommentarer: