måndag, oktober 10, 2005

vitt vin o reeeekeeerrrr

Har vart i Uddevalla i helgen. Väldigt mysigt med färska räkor, långfika m Zanna, skogspromenad med bingo o tipsfrågor.

Vi pratar inte så mycket i telefon jag o Z, blir långfikor när vi väl ses istället. Den här gången var det väldigt längesedan och mycket har hänt, så vi satt med gråtblanka ögon och sekunden senare gapskrattade vi. Hon är en underbar vän!

Idag på jobbet har min söta (får man säga så?) chef beställt en projektledare som skall hålla i det jobbiga projektet. Jag är ingen projektledare, jag skall inte behöva rodda ärenden på det sättet. Så då fick jag mig en projektledare. Tack min bästa chef! :) Den servern har tagit all tid i anspråk så nu sitter jag här och kan ta tag i alla småsaker! WUNDERBAR! Jag bloggar tom en sväng innan jag sticker hem, hihi!

Inga kommentarer: