onsdag, oktober 12, 2005

Rödvinshumor

Jag o D gick på fransk restaurang efter jobbet, åt väldigt gott och delade på en flaska rött. Vilket gör mig lite lullig för tillfället. När man då sätter sig och läser sin egen blogg och skrattar åt sig själv... tja, då har man druckit vin och är så trött så man borde sova...

Detta skrev jag tidigare idag:
"Snacka om mig själv i en timma, skall bli otroligt intressant" hahaha, vilken sjuk formulering!

Följande är adresserat till en självutnämnt inkompetent bloggare! ;) *blink blink* Kommentera genom att klicka på "0 comments" nedan... sedan fyller man i formuläret och ändrar till "other" eller "anonymous".

nattikramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha Maria, du är rolig! Jag har också snackat om mig själv, men det blev bara en halvtimme med chefen. Vet inte om det ledde till något... :-)