söndag, oktober 30, 2005

tjejen som inte kan vara utan mobilen

ja... den här helgen blev ju inte alls som planerad. Har jobbat lör 7-22 och idag sedan 8. Jobbet består av att vara kontaktperson till driften och testarna. Folk ringer när som helst, så jag kan inte ta "ledigt" 2 timmar. Utöver det management telefonmöten ca 4ggr om dagen, de tar ca en timma. Har även skrivit och hela tiden uppdaterat en verifierings plan. Idag håller jag tummarna. Går riktigt bra med verifiering av komponenterna, hoppas vi blir klara jättesnabbt och att miljöerna är uppe snart!

Motvilligt erkänner jag att det faktiskt är ganska kul! Spännande, snabba beslut, pressade leverantörer osv. Men det är svårt att hitta på ngt under dagen, jag vill till IKEA Barkaby, får se om vi hinner... Var på IKEA Kungens Kurva igår, men de har inte lika bra utställningar. Vi går i köks-tankar, göra om ALLT i köket. Tror inte att jag har insett vilken jävla tid sånt tar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur har det gått, fick ni lägenheten? Berätta! Vilket kök funderar du på att göra om?

maria sa...

Nä, vi fick den inte. Den gick upp till 2,1 miljoner och det kände vi var lite mkt för 53kvm (när vi ändå bor så fint som vi gör idag)

Det är vårat gamla vanliga kök här hemma som vi funderar på att göra om... Så att vi får in matbordet i köket :D Vi får se, är på fundera stadiet just nu!