torsdag, juni 28, 2007

Fått sista kortisonet

Har nu fått min sista omgång av kortison dropp. Känner mig mycket piggare och lättare i kroppen och huvudet. Vänstra benet känns fortfarande svagare men klumpar inte när jag går. Vi har fått låna Niklas bil och Daniel har tagit ut några semesterdagar så jag har fått skjuss och sällskap på sjukhuset. Vi har gått lite på Kungsholmen för att hämta Daniels nya pass samt gått lite i Globen shopping och benen har inte börjat klumpa.

Imorgon åker vi till Uddevalla, jag skall bara ta det lugnt och inte studsa runt som det känns som jag vill göra, så får inflammationerna kring nervbanorna tid på sig att läka ordentligt.

Känns jättebra att vara såhär pigg, känns som att det var jättelänge sedan! Jag är stundtals piggare än Daniel! :) Tror inte det kommer bestå för nu är jag full-pumpad med kortison, men jag njuter så länge det varar! Igår plockade jag fram och bort frukosten, lagade middag och diskade, gjorde ansiktsbehandling på Daniel och i morses plockade jag fram och tillbaka frukosten. Tidigare har jag vart så trött så Daniel har stått för det mesta i köket. Känns skönt att kunna låta honom vila ifrån det nu när jag är så pigg!

Inga kommentarer: