måndag, juli 02, 2007

Bättre ben

Har vart i Uddevalla över helgen, det har vart jätteskönt.

I lördags promenderade jag på nya strand promenaden 1,5 km utan att benen började klumpa!!!! Kortisonet har hjälpt! Kände mig gråtig, yr, jättetrött och lite illamående i söndags så då låg jag och vilade, men idag är det bättre. Vi tog en sväng på Uddevalla museum, blev trött i knäna, men benen klumpade inte!

Benen är totalt sett bättre när det gäller rörelse-förmågan. Det pirrar och far fortfarande men klumpet och den enorma tyngden och tröttheten är borta. Skall bli spännande att känna efter hur det går nu på hemmaplan i vardagen, hur långt jag kan går. Kroppen har nog fortfarande läkande kvar att göra så jag vill inte ge mig ut och promenera alltför långt ännu.

Det är jätte jätte skönt att jag är bättre, och inte ett dugg svullen blev jag heller.. :)

Inga kommentarer: