tisdag, juni 19, 2007

Bröllop och kortison

Ja, en sak är säker, livet blir aldrig som man tror.

Var på Karolinska idag för att mina ben blir sämre och sämre. De trodde att en eventuell urinvägsinfektion gör att kroppen är sämre. De skall även sätta in en kortison behandling via dropp nästa vecka för att vända skovet, särskilt eftersom det är bröllop på gång så att jag har en chans att bli bättre tills dess.

Jag är jävligt orolig att det skall göra att jag sväller upp och inte kommer i bröllopsklänningen!!!!!! Det är allvarligt det värsta som kan hända just nu. Då åker jag hellre rullstol i kyrkan.

Har beställt en rullstol nu iaf. En svart panthera. Det kommer bli helt underbart att få den, kan jag rulla runt och inte behöva bry mig om jävla benen. Känner av när jag går till tunnelbanan och en sväng på stan är inte att tala om just nu.

Inga kommentarer: