lördag, juni 16, 2007

Efter 3 veckor

Tänkte sätta mig och sammanfatta när 1/3 av rehabiliteringen redan har gått! Tiden har gått så snabbt!

Vad jag skall göra i nutid:
- prioritera mina to-do listor. Vad är viktigast. Begränsa antal prioriteringar.
- beställ en rullstol. Svart panthera med spider-hjul och sits-väska.
- ändra sjukskrivningen till 50% även de tre sista veckorna.
- kolla upp möjlighet till bilstöd
- äta mellanmål i form av frukt


Vad jag skall göra efter rehabiliteringen:
- planera in träning regelbundet
- planera in så att jag köper och har mellanmål och bra mat hemma
- jobba hemma fredagar
- prata med chefen om hur vi tillsammans kan minska min jobb-stress
- prioritera fritiden och vänner
- köpa bil med automat
- köpa dramaten
- kolla upp seglarskola via skota hem nästa sommar

Inga kommentarer: