onsdag, februari 22, 2006

surf & turf

Nu är det så tokmycket på jobbet så det slutar med att jag bara sitter och surfar... Vill inte ta tag i ngt alls för jag har inte ro att göra färdigt det, så då surfar jag. Det är segt att vara projektledare ibland. Folk gör annat, prioriterar bort mitt projekt, säger inte att de är sena och sånt. Då måste jag skriva mindre snälla mail och insistera på att få ny rapport av dem. Det är iofs bara 3 av 16 aktiviteter där jag har problemet, så det är no worries i det stora hela...

Mitt jobb suger mkt mer energi ur mig än alla andra tidigare jobb jag har haft. Eller så är det grått, trist, snö och kallt ute, skyller nog på det for now... Längtar efter våren, nu är det iaf ljust när jag går till jobbet vid 7.15!!! Jei!!!

Just nu längtar jag till LÖN! Har inte många slantar kvar på kontot, sparar på utgifterna för att få det att räcka tills på torsdag då jag skall till min nagelskulptör och fylla på naglarna, har ändå inte shoppat alls mkt den här månaden. Så februaris pengar är spårlöst borta... Lindisen tipsade om Oasis, skall gå dit och spana efter jobbet tror jag... :D hähä på fredag är det lön!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oasis finns som tur är i Götet också, så vi får vår beskärda del här med! =D Lyckades knipa åt mig en jätteläcker kjol där i höstas. *nöjd*

maria sa...

! KUL! Kom ju på att det var hockey så det blev inge shopping igår.. Men imorgon har jag både tid och pengar! :D