torsdag, februari 02, 2006

Sleten

Jag har känns mig så dassig i veckan. Huden, håret. Men mest huden. Jag har kört med kemisk peeling igår, blev rosigare och det torra fnasiga försvann. Ögonen ser röda och trötta ut mestadels.

Är det dags att inse att jag snart fyller 27? Mina snygg-år är till ända och förfallet pågång. Jag hoppas inte det är så.

Har börjat komma igång med träning på jobbet, känner mig piggare i kroppen, snyggare och har faktiskt gått ned 2 kg. Jag går aldrig ned i vikt, förutom när jag rökte som en borstbindare för 3 år sedan. När jag slutade gick jag upp typ 5 kg. Men nu börjar jag känna den sköna känslan att jag vill röra på mig. Har jag inte tränat på 4 dagar så kliar det i kroppen på mig. Jag är piggare och mår bättre, inte alls lika sugen på sött och chips. Men ser ändå trött ut hela tiden. Ngn som kan lösa mysteriet åt mig???

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Snygg-Maria!
Att inse att du snart fyller 27 kanske är dags. Men jag ska säga dig detta: Du blir bara snyggare och snyggare för varje dag. Det kan jag garantera dig. Det kommer från mannen som går och lägger sig med dig varje kväll och vaknar bredvid dig varje morgon.
//Snygg-Daniel