lördag, februari 11, 2006

Shopping-odugling

Hmm, två helger i rad har jag totalt misslyckats med mina shopping-utsikter. I veckan scannade jag hela Åhlens citys dam-våning utan resultat. Jo, jag kom hem med "3 för 100:-" tant-trosor. ehum.

Idag; Bruno-gallerian, Filippa K, Ringen, Italienska skor-affär. Kom hem med lite choklad.
Jo föressten, hittade ett fint linne på Filippa, men 1500:- för ett linne där det uttryckligen står på en lapp: "Var försiktig när du har på dig det här plagget för det är väldigt ömtåligt och kan repas" Nä, då köper jag det inte! Jag vet ju vad jag vill ha, stiligt, stilrent, kvinnligt med snygga detaljer. Modet i senaste Elle som jag fick hem igår var helt underbart! vill ha vill ha vill ha!!!

Jag bor för i helvete i Stockholm med ett gigantiskt shoppingutbud om man jämför med Uddevalla, Borås och Jönköping där jag bott tidigare. Jag måste blir frisk och känna mig fin, då ökar nog chansen att hitta ngt fabulous att shoppa drastiskt.

Inga kommentarer: