fredag, februari 10, 2006

Sjuk and the city

Jaaaa.... jag tror att min trötthet och alles var en lång startsträcka till att bli sjuk. I onsdags gick jag hem efter lunch och arbetade hemifrån istället. I igår var jag envis nog och tog mig till jobbet för att redovisa inför styrgruppen för mitt projekt. Darrade, var varm, kall och trött, så även igår gick jag hem efter lunch. Idag är jag hemma helt. Lika bra det för det känns som om ngn har rivit mig i halsen och att jag har svidande sår där nu. Fick mail av min närmsta kollega i morses: sjuk, feber och ont i halsen. jähäpp, då smittade jag ned honom i veckan stackarn!

Sitter VPN-uppkoppad mot jobbet, skitbra - precis som att sitta på jobbet med åtkomst till allt. Arbetstakten är inte ngt att hurra för dock. TV:n är avstängd så det är inte det som distraherar, hjärnan orkar bara inte tänka lika bra som vanligt...

Är grymt sugen på Texas Longhorn ikväll, halv grillad hummer och oxfilé bit... *dreggelsmask* Jobbar på att känna mig pigg nog för att åka till Söder och möta upp D.

Alla hjärtans på tisdag, vill hitta en fin present till min man. Han är i sitt esse på att vara romantisk och underbar. Fick ju pärlörhängen för 1000:- en vanlig vardag för ngn vecka sedan. Trodde inte pärlor kostade så mkt, jag tjuvtittade på kvittot och har nu slutat att sova och duscha med dem på. Hmm, jag har inte pengar till en Dodge Charger -78 som är hans nr 1 på önskelistan.

Robot röst: "måste-bli-frisk, måste-hitta-bra-present"


Just det! Min dagliga gör mig glad sida: http://cuteoverload.com/ Söta djur i massor, nya bilder varje dag! Så går det att klicka på kattungar, hundvalpar mm och få bilderna sorterat på sitt favorit-djur...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du missade med 10 år älskling. En Charger från -68 ska det vara. :D Men du behöver inte köpa en sådan till på tisdag, nästa år går ju bra det med... ;-)

Longhorn Longhorn Longhorn!