söndag, februari 05, 2006

Skönheten & Odjuret

Var på musikal idag, Skönheten och Odjuret på Göta Lejon tillsammans med min jobbarkompis P och hennes två döttrar. Det var två supersköna tjejer på 10 och 11 år. Vilka mysisar!

Musikalen var bra, ibland seg, de kunde ha kortat den med 30 min på första akten. Bra skådespelare, snygga scenomvandligar och sådär mys-rolig.

Helgen har gått så himla fort som vanligt... sista timmarna skall vi käka tacos och titta på film. Ladda inför en ny vecka.

Förra var ju ingen höjdare. Stört-grät i fredags när jag pratade med chefen. Jag är inte känslomässigt på topp dagarna innan mens, har lätt att gråta och känner mig inte alls tuff och som att jag fixar saker o ting + att jag hade uppgifter som jag inte har kunskap att utföra. Så då bröt det för mig.

Inga kommentarer: