torsdag, februari 23, 2006

30:-

!!!! Så lite pengar har jag inte haft på kontot sedan jag var student !!!! Lön imorgon gött gött gött. Nu har jag nya fina naglar igen och imorgon skall jag gå i city m Sara.

Gäspar på jobbet och låter som Chewbacca (håriga saken i Star Wars). Trött. Lunchade med min förra chef idag. Gick till TV4 matsalen så att vi kunde sitta och gagga ifred för alla öron. Hon är underbar. "Skaffa inte barn ännu, du måste vara trött på jobbet först och verkligen vilja vara mammaledig! Och se till att ha ngt att komma tillbaka till efteråt!", "Ansträng dig inte så mkt, gör 30%, kolla av vad de andra presterar och lägg dig på deras nivå", "Fatta va modig och tuff du är, vad du växer". Så skönt att få kvinnlig coachning, är mkt testosteron i luften runt om mig dagarna i ända.

Inga kommentarer: