måndag, februari 13, 2006

snörvel

Är hemma sjuk idag också. snurret har övergått i en kraftig förkylning. Snoret rinner hela tiden och jag hostar så det river i halsen. Var längesedan jag var så dålig som jag var den senaste veckan. Brukar vara sjuk i 2 dagar, sedan går det över.Nu har jag vart dålig i 6 dagar!!! Varierande åkommor men ändå, att vara sjuk i 6 dagar är inte likt mig.

Ligger och läser jobb-papper, är inte sjukanmäld utan jobbar hemma. Tyst och lugnt. Hade inga möten inbokade idag så jag har troligtvis fått mer gjort här hemma än vad jag fått på jobbet. Får se hur jag skall göra imorgon, hela dagen har jag möten inbokade, men mår jag såhär så stannar jag hemma...

Kl 14 ska jag till husläkaren och kolla mina födelsemärken. Har en på ryggen som är stor och nasty.

Inga kommentarer: