måndag, juli 18, 2005

Tyst tyst

Sitter på jobbet nu, många som har semester så det är jättetyst här. Chefen och min närmsta kollega har semester, så jag är ensam kvar i vår lilla grupp. Med hjärtat i halsgropen öppnade jag Outlook i morses, men andades ut när det inte låg några nya mail där. På hela veckan har jag ett möte, resten av tiden skall jag läsa en massa avtal och tekniska dokument för att komma in i mitt nya jobb. Men hittils jag jag läst en mening. Dags för diciplin nu fröken Karlsson, när man höjt sin lön med 10.000 är det dags att anstränga sig...

Var en bra helg. Jag och D (mest jag såklart) har vart ovanligt stickiga och snäsiga mot varandra senaste veckan, i helgen pratade vi om det och nu känns det bra igen. Är onödigt, så onödigt att vara så när man kan kramas istället. Vi kom överens om att vi får träffa våra vänner lite oftare så att den andre får chans att vara hemma själv. För det är vi aldrig. Att träffa vänner tillsammans vill vi också göra oftare. Tror att det har blivit så av en kombination att vi trivs så bra tillsammans, har blivit bekväma och eftersom jag inte förrän nyligen har en vän här i stan som jag träffar utanför jobbet så jag har tytt mig till Daniel som enda sällskap.

Men är allt bra igen, så som det brukar vara... Så som det ska vara! Älskar min fina kille, han gör mig så varm i hjärtat :D

Inga kommentarer: