onsdag, juli 06, 2005

Ensam hemma

Ikväll har jag lägenheten för mig själv, är jätteskönt faktiskt. Var längesedan jag var ensam hemma mer än 30 minuter. D hänger med killkompisarna ikväll, tycker jag att han skall göra oftare!

Jag träffade Lisa och tog en glass i kungsträdgården. Var en massa barn som sprang runt nakna i den äckliga fontänen där. Det luktade sump ifrån vattnet fastän vi satt 20 meter ifrån. Är en massa barn som kommer att få magsjuka och spy ikväll tippar jag på. Shoppade lite på vägen hem: Stilig jobb-klänning på H&M och hårfärg. Tänkte handla H&Ms saltvattenspray som Linda pratat om men det glömde jag ju såklart bort.

Vet inte om jag har gjort något dumt, det visar sig imorgon. Jag skall träffa chefen imorgon kl 7 på jobbet och styrketräna. Han brukar göra det innan jobbet, för annars har han inte tid med jobb, pendla och barn hemma och idag när jag frågade vart träningsanläggningen låg så sa han att jag kunde hänga med honom imorgon. Och jag sa ja. Gud, vad har jag gjort??? Kommer ju att vara helt slut hela dagen. Men då skyller jag på chefen...

13666 steg
8880 meter
569 kcal

(detta skriver jag för att kunna jämföra från dag till dag hur mycket jag går, är ju inte direkt något intresse för er andra, men bloggen är ett utmärkt sätt att bokföra det på)

Inga kommentarer: