torsdag, juli 14, 2005

Stinker

H-vete vad jag luktar vitlök idag. Är något helt otroligt. Var tvungen att duscha i morses, vilket jag aldrig gör på morgonen annars. Beställde in en köttbit med krossad vitlök och rödvinschutney. Blev nog 15 klyftor totalt. Var riktigt gott, det godaste jag käkat sedan fasanbröstet på La Famiglia! Men från nu skall jag bara äta sånt en fredag eller lördag. Är jobbigt att stinka på arbetet.

Var supermysigt att träffa tjejerna igår! Blev mycket fniss som vanligt :D De åkte i morses (när jag o D låg o sov) vid 4.45 med taxi till t-centralen, pendeln till Nynäshamn, färja till Gotland. Och JAG är trött idag på jobbet... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej fellow halv nörd!
Om du vill läsa på baksidan av nya HP boken så gå till www.veritaserum.com och klicka på länken.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!