måndag, juli 04, 2005

Helgmys

Har haft en jättesommrig och härlig helg! I fredags var vi så trötta o sletna efter jobbet så vi kom överens om att öl o vin var det enda rätta. Satte oss på Strykjärnet på söder för att käka och dricka gott. När vi kom hem så somnade jag i soffan kl 20...

Grillade i vår lilla berså utanför huset både lör o söndag. Lax och vitt vin på lördagen. Första gången jag grillade lax och det var supergott och enkelt! Sedan satte vi oss på balkongen i solen, lyssnade på Lundell och drack nymalt kaffe med hasselnötssmak och åt chokladbrownies. Blir så härligt somrigt av att sitta ute och äta. Maten smakar godare och man njuter på ett annat sätt... :)

Idag är det jobb igen. Mycket nytt, ska tex tidsrapportera nu och det är nytt för mig.

Nästa vecka kommer Marie o hennes kompis Mia och lånar soffan en natt. Var så längesedan jag träffade Marie, ska bli supermysigt! Blir att ut o käka gott på Br Olsson, skvallra o sedan bums i säng! ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

ååååh!! grillad lax med kall sås och pressad potatis är ett av det bästa jag vet, och vitt vin till! muuums!! // Majji

Anonym sa...

Hej sötaste!
Helgen var ju verkligen suveän! Grilla lax, det gör vi om tycker jag!

Jag lägger härmed in en intresseanmälan till att få gå på bio med dig. War of the world och/eller Sin City.

/ Daniel - Nu med blogg... :)

Anonym sa...

oj. Vi var näst intill samtidigt du o jag Majji... :)

Anonym sa...

Halloj i stugan!
Tack för min första kommentar! :)

På onsdag ska jag träffa Åström för öl. Bara så du vet. :)

Anonym sa...

Det var vi allt D! ;D
Var har du din blogg då!? =D

Anonym sa...

Klicka på mitt namn vetja! ;-)