onsdag, juli 13, 2005

Reality Check

Verkligen ingen tid för slösurfning på nya jobbet!!! "Är det såhär det är att jobba på riktigt" börjar jag tänka så smått. (OBS! Det är väldigt positivt för jag tycker att jobbet är superkul!) Har aldrig haft en sådan lång "to-do" och "att läsa" lista. Sitter på jobbet längre än jag behöver.

Tidigare (som webdesigner och helpdesk) har jag kunnat surfa o chatta på riktigt bra under dagarna. Nu är det slut på det. Känns väldigt bra att ha ett individuellt arbete där jag inte på samma sätt är beroende av andra. Det är mycket varierande och utvecklande. Jag är inte på samma sätt som tidigare del av en grupp som levererar, jag levererar själv.

Positiv reality check :)

Ikväll kommer Marie o Mia på snabbvisit innan de åker vidare till Gotland. Jag har övertygat dem att vi skall käka på Br Olsson, hoppas att de tycker lika mycket om det som jag gör... Ser verkligen fram emot den fniss orgie som uppstår när jag träffar Marie!!! :)

Inga kommentarer: