lördag, mars 25, 2006

På begäran


Söta syrran ville se min frisyr, så här kommer en bild! Att det är klippt rakt av syns inte så jättemkt eftersom håret lägger sig på axlarna, men längden syns iaf.

Gick 5 ½ timmar på stan idag!!! ( = trött) Hittade en supersöt Filippa K Wrap-klänning som jag köpte. Nu vill jag ha vår så jag kan göra stan i den! :D Filippa K har så jävla snygga kläder, är min favorit för tillfället då de 4 senaste klädesplaggen jag köpt är därifrån.

Gick en massa på söder som vanligt, Mosebacke är så vackert. När vi käkade på Ciao Ciao gick en massa stilettstövlar/Goose jackor/märkesväskor förbi titt som tätt. Det är jag inte van att se på söder i sån utsträckning. De har nog läst i Elle eller ngn annan modeblaska att söder har många tuffa och originella affärer. så sant så sant...

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fint det blev! Roligt med stor förändring! Får lust att klippa mig...