lördag, mars 04, 2006

insnöade


Fan va det snöar idag!!! Tog en sväng på stan med Lisa och inhandlade en söt tröja på Oasis. Provade även potentiella vigselringar, finns mkt mkt fint... :)

Sedan kom Daniel och hämtade mig med bilen, vi hade tänkt att ta en sväng på söder, men det snöade och fanns inga parkeringsplatser så vi åkte hem. Men när jag för en gångs skull är rastlös och vill hitta på ngt mera, det är jag aldrig annars, och vill åka ut till IKEA så snöar det ngt djävulskt så vi vill inte ge oss ut på vägarna! Blä blä. Vi får åka imorgon istället och så får jag vara glad över min söta tröja...

Vaknade i morses och kände mig jättestressad. Tog 1 sekund och så börjar jag tänkta på jobbet. "Mitt" projekt är snart klart, har fått del-rapporter på totalt 150 sidor som jag måste läsa igenom och ta ut slutsatser till slut-rapporten. Inget att stressa upp sig över eller? Men ändå är det en stress-känsla som kramar om mig hela tiden. Jag vill kunna stänga av på helgen och bara koppla av.

Inga kommentarer: