onsdag, mars 15, 2006

Oh my Dog!

Oh Don Piaaaaanooo.. haha, världens roligaste katt (i det sista klippet): http://www.metacafe.com/watch/77460/talking_cats/

Fixade naglarna igår, de är super-cute nu! Inte alls långa men jättesnygga. Har bytt till en annan vit färg som är mer grädd-vit och känns lite porslinsfärg. Den jag hade först var VIT-VIT, såg ut som tippex tyckte jag, Det här ser mkt mer naturligt ut!

Nu sitter jag på jobbet i ett tyst-rum. Det är så mkt prat och telefoner och folk som går förbi för att snacka så jag får ingen arbetsro. Här sitter jag och det är tyst och lugnt! Var så stressad i morses att jag fick göra andnings-övningar för att lugna ned mig på tunnelbanan påväg hit. Andas in på 3, håll 3, andas ut på 3, håll 3. (långsamma 3 alltså) Det och ett kort spy med chefen lugnade ned mig. JÄVLA skit jag måste ta det lugnt, det här håller inte!!!!!!!!! Jag är stressad när jag vaknar, även på helgerna. Måste lära mig att inte ta hem jobbet i skallen, inget är så viktigt att jag skall behöva må dåligt över det!

1 kommentar:

Anonym sa...

lilla flickan *hytter med fingret* nu är det du som tar det lugnt! annars kommer jag personligen upp och håller kvar dig i sängen på morgonen, sen får du ligga där tills du blivit lugn igen! ;D