måndag, september 12, 2005

Kvällskurs

Jag o Lisa har anmält oss till en kvällskurs. Laga spännande vegetariska rätter under 3 måndagskvällar. Ser jag fram emot! Jag funderar på att gå en drejkurs också. Göra en egen mugg-kollektion eller liknande. Men det kanske jag tar till våren istället, har inte bestämt mig ännu...

När jag gick ifrån Lisa vid 19.45 var det mörkt ute... Det var lite läskigt att gå hem, ögonen är inte vana vid mörkret ännu. Och mörkare och mörkare blir det... EN bra sak att hösten närmar sig är att jag har köpt en utomordentligt söt skepparkavaj ifrån Boomerang som skall förgylla min höst!

Fotbollsmatch på TV nu men jag kollar inte. DIF- några. Är lite mysigt när man hör dova utrop ifrån grannen = de tittar också på matchen! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sötnos!
Nu har nya trailern till harry kommit men jag kan inte se den på min sega uppkoppling. Får jag se den hemma hos dig istället? Fan, jag börjar fundera på att skaffa bredband, påminn mig att jag inte har råd. Många pussar! (en vecka kvar!)