lördag, september 10, 2005

En försvunnen dag

Vaknade i morses och gick o kräktes slem. Jätteont i huvudet och snurrig. Nu är klockan snart 18 och jag har ätit en halv smörgås, ett äpple, 6 godisar och en Ipren för 2 timmar sedan. Tidigare kräktes jag bara upp allt.

Vi var ute på restaurang igår. Otroligt mysig liten restaurang vid Nytorget på Söder. Maten var något av det godaste jag ätit. Drack tre glas vin, huvudrätt och sedan några ostbitar till vinet som efterrätt. Och idag är jag helt skakis fortfarande. Det var ju absolut inte maten, den hade jag ju kännt av tidigare isåfall. Jag misstänker vinet, att det är en druva jag inte tål ???

Tre glas vin får man huvudvärk av, man ligger inte däckad hela dagen med huvudvärk och spy.

Hatar när det blir såhär, en förlorad dag som dessutom är en lördag. En vacker höstdag ute och jag ligger däckad i sängen. Att svära att jag aldrig mer skall dricka fungerar inte. För jag var verkligen inte ute och rumlade igår. Nytt löfte är att endast dricka 2 glas rött vin. Vid jämna födelsedagskalas, bröllop o sånt tillämpas inte regeln, för då kan det vara värt att ligga så här dagen efter. Dock inte efter mitt eget bröllop.... :)

Nu har honey fixat mat till oss, min fina prins!

LÄNGTAR TILL PARIS!!!

Inga kommentarer: