måndag, september 05, 2005

Concert of the decade

Har upptäckt ett bra sätt för mig att slappna av. Lösa Sudoku. Jag kopplar bort alla tankar och koncentrerar mig på att lösa det. Om jag fastnar framför ngn såpa på TV så blir jag till slut rastlös och irriterad för att det är så dåligt, löser jag sudoku så tränar jag hjärnan och slappnar av. Upptäckte idag på jobbet att det kan behövas i framtiden. Väldigt mycket nytt på jobbet. Längtar verkligen tills jag får lite mer rutin så att jag slipper stressa upp mig såhär varje dag.

På onsdag skall vi iväg på konsert i Globen. "Concert of the decade" med Cardigans, Robyn, the Hives och flera andra svenska band. Skall bli riktigt kul! Daniels arbetskamrater kommer hit innan så skall vi bjuda på tilltugg o drinkar.

Längtar jättemycket till Paris resan. Vackra Paris, snart kommer vi...

Inga kommentarer: