måndag, juni 12, 2006

orkeslös

ush, igår var jag så deppig. Jag saknar ork numera. Pratar om mkt men agerar inte. Papper som ligger framme som skall in i en pärm ligger kvar vecka efter vecka fastän jag irriterar mig på dem. Vi skall gifta oss men vi har inte bokat kyrka eller tittat på fler lokaler. Jag tränar aldrig numera. Har skov så benen är helt värdelösa numera. De pirrar och känns trötta och lite vingliga hela tiden. Är otroligt psykiskt påverkande.

Tidigare har jag agerat, fixat, grejat, skrivit listor och utfört dem. Känns som att jag bara applicerar det på jobbet numera. Orken räcker inte hem, drivet och initiativen stannar på jobbet.

Vet att jag bör träna mer för att bli piggare och så att kroppen skapar en massa må-bra ämnen. Drivet att ta mig till träningslokalen finns inte. Och då har jag möjlighet att träna på jobbet.

Nä, jag kan inte fortsätta såhär. Tanken har fötts men jag orkar inte agera, inte ännu... Steg 1 är väl alltid att vara medveten om problemet. Kan jag agera? Det känns inte som ett problem som jag löser genom att skärpa mig, ligger djupare. Hoppas att jag har fel.

Inga kommentarer: