söndag, juni 04, 2006

Korsika bilder







Här kommer bilder ifrån vår semester: tog ca 300 bilder så jag valde mina favoriter... De två översta korten är ifrån sista kvällen på semestern. Alla bilderna är helt oredigerade. Har bara minskat dem i storlek för att kunna ladda upp dem här.

Var jättekul att använda min nya kamera. Fantastiskt att kunna se bilden direkt och ta om, ta om, ta om tills det blir fint och skarpt. Bilden på ljus-lampan tog jag flertalet gånger. Var mörkt ute och svårt att få bilden med bra skärpa med kort skärpedjup och kort tid. Men jag lyckades tillslut... Med min tidigare kamera (ej digital) tog jag bilder, framkallade och hoppades på det bästa. Nu har jag alla möjligheter att med lite tålamod ta den bild jag vill ha.

1 kommentar:

Anonym sa...

OJ! FINA bilder! Ljuslampan är väldigt fin.

/David