söndag, juni 18, 2006

Jag har köpt brudklänning!

Min syster har vart här tors-sön, har vart kanonväder hela tiden. Vi åkte stockholm runt och tittade på brudklänningar i olika affärer. Vi träffas inte så ofta så vi tänkte att vi kollar på klänningar för att se vad som finns och vad det kostar. Har samma smak så vi visste vad vi letade efter, vissa affärer hittade vi inte en enda klänning som kändes rätt. Jag vill inte ha massa glitter och spets. På fredagseftermiddagen var vi på fyra ställen på söder och kungsholmen och i lördags åkte vi till St Eriksplan. Där provade jag en klänning som visade sig vara KLÄNNINGEN. Satt perfekt! Hade tänkt mig en "enklare" klänning, men den här är oemotståndlig. Så jag köpte den.

Känns konstigt att ha köpt den så himla tidigt, men hade jag inte gjort det och sedan inte kunna hitta den igen så hade jag ångrat mig. Nu hänger den i hallen, vi får rensa lite i garderoben så att den skall få plats...

UPPDATERAD:
Lade upp bild på klänningen men tog bort den igen, vill vänta tills dagen i ära med att visa upp den...

Inga kommentarer: