onsdag, december 28, 2005

Lugnt o skönt idag igen

Min riktiga lillfingernagel har åter sett dagsljuset. På hockeymatchen igår var det så spännande så jag bet och bände på stackars nageln. Hemma i soffan trillade den av. Undertill hade min riktiga nagel växt ut jättelångt! Idag sitter jag med ett plåster på fingret efter att ha försökt att bita av den. Lika bra att eliminera chanserna att kunna bita alls...

Undra vad det är för sjukt berooende beteende jag har som gör att jag biter på naglarna och inte kan behärska mig. Om jag skall ha långa naglar så får jag nog ha akryl hela livet... Jag har fått pengar, en cykel och pappa slutade röka mm för att jag skulle sluta bita på naglarna. Det funkade inte en gång.

Lugnt på jobbet idag också, så himla skönt. Anar att det kan vara lugnet före stormen.
Kollade hur min kalender såg ut före jul, skall verkligen försöka att inte hamna där igen. Nedan är en arbetsvecka i novemer. Nä, inte kul!

Inga kommentarer: