lördag, december 17, 2005

älskade sol!

Vi gick till söder idag, inte ett moln på himlen och lågt stående sol. Promenerade vid vattnet vid Årsta-viken en bit. Jag gick med pyttesteg för att fånga varje liten solstråle som sken mig i ansiktet. Var så härligt så jag fick tårar i ögonen! Hela veckorna är det annars bara mörker. Mörkt när man åker till jobbet och mörkt hem. Har vart mulna dagar så att man tror att solen inte ens gått upp. Mörkret påverkar mig, tillsammans med ett bråkigt ben har jag haft väldigt nära till tårar senaste månaden.

Postade paket till Daouda idag, ritblock, kritor och en gosig nalle. Det kändes så bra! Började nästan gråta när vi packade ned nallen, häftig känsla att lilla Daoda kommer att krama den sen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kollade på dina skor igår på nilson. jäsikens vad fina de är! Tur att de inte fanns i min storlek annars skulle det bli impulsköp så det står härliga till. Men ska köpa dem när löningen kommer...
AHH vad fina de är! Skor är en förbannelse!