söndag, juli 15, 2007

Fru Feldt

Nu är jag fru Feldt! Det var helt fantastiskt igår.

Min dag började kl 06, vaknade jättepigg. Åkte till Björn Axen och var där 8-10.30 och fick håret och sminket fixat! Det var jätteroligt! Tog taxi hem och där var Jenny och Stefan hemma hos oss på förmiddagen och hjälpte till att lugna oss. Sedan åkte vi in till kyrkan för att fotograferas. Solen sken och det var så fint. Gick till festlokalen för att fota lite och kolla läget. Föräldrarna och syskonen var där och fixade, bordsdekorationerna blev superbra! Precis som jag tänkt mig... :)

Nu när jag skriver känner jag att det är svårt att skriva om allt som hänt och alla fina tal och all kärlek som var under hela dagen. Jag får nog fortsätta skriva senare eller en annan dag. Just nu har jag inte riktigt smält gårdagen.

Idag har vi ätit frukost och gått omkring med stora leenden. Vi har fantastiska vänner och familj. De är underbara!

Inga kommentarer: