lördag, juli 07, 2007

Svensexa och längtan

Idag är Daniel iväg på sin Svensexa! Klockan 07 i morses väcktes han av att hans kompisar lagade frukost i vårt kök. Kvällen innan hade jag lämnat nycklarna till vår lägenhet till Daniels bror, så de smög in tyst i morses och började sedan prata och fixa i köket. Det var verkligen jättemysigt att ha alla hans vänner här så tidigt, sedan åkte de iväg på vidare äventyr.

Daniels mamma ringde precis och berättade att de vart ute på Barkarby och åkt flygplan, Daniel fick åka och loopa och greja. Han hade kräkts efteråt men tyckt det var superhäftigt! Längtar tills imorgon då jag får höra mer vad de hittar på under dagen.

Själv vankar jag av och an här hemma. Börjar bli pirrig inför bröllopet, är en massa små-fix att greja med. Sista fixet med fest programmen, bränna musik CDs, skriva placeringskorten och 15 andra saker. Ringde Zanna en sväng, hon hade precis köpt skor till klänningen och skall gå ned ½ cm i midjan så att inte klänningen sitter för tight :)

Längtar längtar längtar!!! Skall bli så roligt att äntligen ha på mig fina klänningen, att bli fixad på Björn Axen, att säga ja i kyrkan, att ha en fantastisk middag med vår familj och vänner, att få dansa bröllopsvals med min man!

Skall nog åka in till stan en sväng, se om jag kan hitta ett ställe att fixa naglarna på. Sedan en sväng till ICA och handla Cola och chips så att Daniel får lite bakis-mat imorgon :)

Föressten, benen pirrar inte lika mycket längre. De konstiga värme/kyla känslorna och också lugnat ned sig. Jei, kortisonet var jättebra!

Inga kommentarer: