söndag, november 13, 2005

Vi har förlovat oss!!!

Igår fick jag veta att en taxi skulle hämta upp oss 17.30, "du skall vara finklädd" :) Taxin tog oss till La Famiglia, min favorit restaurang! Efter förrätten fick jag frågan som gjorde mig tårögd och sprudlande överlycklig: "Vill du gifta dig med mig?" D+M 1189 står det i silverrringarna som vi bytte. 1189 dagar sedan vi pratade med varandra första gången... :D

Nu ska vi titta ut "riktiga" ringar, de kommer gå i samma stil som silverringarna. Jag vill ha vitt guld, kanske m ngn diamant :)

Idag har är vi redigt bakis efter allt vin vi drack igår, skönt att bara vara hemma och kramas, titta på ringarna och fnissa. Vi hade tänkt att överraska Daniels föräldrar, åka dit för att fira Fars dag och visa upp ringarna. Men När Daniel ringde upp i morses skulle hans pappa fixa med båten och sa "ni var ju här förra helgen, inte behöver ni komma hit för att fira fars dag" Hmm. Daniel lade på och vi diskuterade. Han ringde upp igen: "Vi hade ju tänkt att komma och visa upp våra förlovningsringar" Han mamma började jubla i bakgrunden, hon har längtat efter detta ett bra tag... *fniss* Slutar med att de kommer till oss på tisdag och käkar middag. :D

Sommaren 2007 siktar vi på att bli herr och fru Feldt!!!

Är för bakis för att hoppa runt och skrika av glädje, men inombords fladdrar fjärilarna och glädjetårarna ligger på lur...

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRAAATTIIIIISSS! :D:D

Geez va underbart!! Gud va kul!!





*bara lite avis*
;)

Anonym sa...

Hej fru Feldt!
Hälsa svågern!