lördag, november 26, 2005

Julpynt

Egen komponerad adventsljusstake (Vit porslinsfat med nejlikor och stjärnanis som dekoration, 4 breda vita cylinderljus), inslagspapper, lack och stämpel har inhandlats idag. Märks på stan att det närmar sig jul och advent. Otroligt mkt folk ute! Vi höll oss på söder, vågade oss inte in till city, där är det alltid värst!

Blir hemma ikväll, var bjuden till en tjejkompis på fest och ev. utgång men jag orkar inte. Känns inte bra i hjärtat att tacka nej, men jag känner min kropp och mig själv... Jag orkar inte. Tuff vecka på jobbet, benet har blivit mkt värre och jag känner av det hela tiden. Psykiskt trött och vill ha tyst och lugnt. Gör ändå ont i hjärtat för jag vill vara pigg och bekymmersfri och gå på tjej-fest. Men ingen har ju sagt att livet är så himla bra hela tiden. Fy. Inte klaga, jag har det jävligt bra. Är bara benet som psykar mig.

Inga kommentarer: