tisdag, november 01, 2005

Balla da li

Jag tycker det är humor på hög nivå att killen som körde "Balla da li"-sången på idol uttagningen antagligen kommer att släppa dem som singel... INNAN de andra som, till skillnad ifrån honom, kom vidare... *fniss*

Idag har jag tagit ut en flex-dag och vart hemma och njutit. Ni som har erfarenhet av Moores lagar vet att detta inte går att göra smärtfritt. Jag har haft migrän hela dagen, dels huvudvärk och dels illamående. Åkte in till stan och gick i city och på söder. Köpte bara ett skärp!!! Jag skyller på migränen. Hittade även ett par väldigt snygga stövlar på Vagabond, men de hade bara storlek 42 kvar! Jag borde ha spenderat alot moore.

Nu skall jag laga 3 rätters middag till honey D som överraskning när han kommer hem ifrån jobbet. Var länge sedan jag var romantisk, det är nog höstmörkret som framkallar det...

Inga kommentarer: