tisdag, maj 02, 2006

riktiga naglar

I helgen har jag filat bort mina gele-naglar och kör nu alltså mina egna. Bra mkt kortare än gele-naglarna, sådär lagom. Korta fast med lite vit kant.

Har gått bra hela helgen tills jag sitter på jobbet. Oops så bet jag bort långfingernageln på ena handen precis. Fan fan fan, jag som skall vara duktig och ha mina egna fina naglar!

Igår var det en spy-dag. Jag grät och grät så jag hulkade. Hade beslutsångest, PMS, ont i huvudet, oro för jobbet. Beundrade Daniel för att han hanterade mig så bra, klappade och kramade och skrattade åt mig lite ibland för att jag var så knäpp. Idag är jag trött. Som syrran sa: "Bit ihop och kom igen". Det är precis vad jag ska göra!

1 kommentar:

Anonym sa...

telefonledningen måste vart brusig, eller så har jag blitt skåning på riktigt. Bryt ihop och kom igen var det. Mycket trevligare uttryck då det tillåter en nedbrytning. Att bita ihop är bara jobbigt :)